Híreink

/
Híreink

Özönlenek a külföldi melósok ezekre a magyar településekre: innen érkeznek

Hazánkban egyszerre van munkaerőhiány és munkanélküliségtől való félelem. Miközben a rezsiárak és az infláció az egekben, egyre több harmadik országbeli munkavállaló érkezik hazánkba. Felkerestük hazánk minősített munkaerő-kölcsönzőit, hogy utánajárjunk annak, hogyan alakul Magyarországon a vidéki munkaerőpiac.

Részletek
img_1

Munkáltatói márka - duplán- Baksy Marianna, a Pannon-Work cégcsoport marketingvezetője a HR Power oldalán

A munkavállalók egyre tudatosabban utánanéznek annak, hogy melyik cégnek dolgozzanak, emiatt az utóbbi években kiemelt szemponttá vált az employer branding fogalma. Az álláshirdetésekben nem elég csak a bért és a munkavégzés helyét feltüntetni, hanem fontos arra is koncentrálni, hogy milyen híre van a munkáltatónak. A versenyhelyzet élesedik a munkakeresőkért vívott harcban, ezért azokra a folyamatokra kell összpontosítani, amelyek megkülönböztetik a cégeket versenytársaiktól.

Részletek
img_1

Bővülő harmadik országbeli munkavállalói kör jelenthet megoldást a munkaerőhiányra- Kővári Attila, a Pannon-Work Csoport tatabányai kirendeltségének vezetője a HR Portal oldalán

Az elmúlt évek pozitív foglalkoztatási tapasztalatai által az ipari szektorban működő vállalatok egyre nyitottabbá válnak a külföldi munkaerő alkalmazására. A jelenlegi gazdasági nehézségek ellenére is, a cégek folyamatosan, nagy létszámban tervezik harmadik országbeliek foglalkoztatását.

Részletek