A mi tapasztalatunk szerint minimálisan több jelöltből lehet választani, azonban továbbra is fontos, hogy pontos elvárásokat fogalmazzunk meg egy-egy pozíció kapcsán. Ha a pozícióleírás és a valóság nem egyezik, szinte csak porfelhőt látunk a kilépő munkavállalók után. Megéri időt szánni a kiválasztásra, mert a jó beillesztés időt és energiát igényel, amit csak hosszabb távon maradó kollégákra érdemes fordítani.
Hogyan boldogulnak a külföldi munkavállalók Magyarországon? - Sarkadyné Pápai Beatrixtól, a HR Portal oldalán megtudhatja!
Kiderült, mi nyomasztja a legjobban a fizikai dolgozókat
A magyar fizikai dolgozók életében egyszerre van jelen az elégedettség és a félelem – állapítja meg a Pannon-Work Zrt. felkérésére készült reprezentatív kutatás. A felmérésből kiderült az is, hogy a hazai kékgalléros munkavállalók mivel elégedettek, mi miatt aggódnak, s milyen változást tartanak fontosnak a helyzetüket illetően. Képet kapunk a különböző intézményekbe vetett bizalmi szintjükről és az álláskeresési preferenciáikról is.
Rugalmas munkaerő megoldások a változékony üzleti környezetben
Rugalmas munkaerő megoldások a változékony üzleti környezetben: a szövetkezeti foglalkoztatás előnyei- Kiss Dénes, a Pannon-Work cégcsoport értékesítési vezetője a HRPWR oldalán
Bevált stratégiák a munkáltatói márkaépítésben - a Pannon-Work Zrt. a Képmás oldalán
Bevált munkáltatói gyakorlatokat mutatott be Baksy Marianna, a Pannon-Work marketing és PR vezetője a Revolution konferencia Kiváló Munkáltatói márka kerekasztalbeszélgetésén.
Csapdahelyzetben a kisgyermekes magyarok
Csapdahelyzetben a kisgyermekes magyarok : sokmillió család megélhetése múlhat ezen. Barti Diána, a Pannon-Work Szövetkezeti üzletágvezetője a Pénzcentrum oldalán
Megtartott munkáltatói ígéretek- Baksy Marianna, a Pannon-Work Zrt marketing és PR vezetője a HR Portal oldalán
A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is egyedi helyzetben működnek. E pozíció kihívásait és a többszereplős employer branding szempontjait összegezte Baksy Marianna, a 2024-ben MagyarBrands Kiváló Munkáltatói díjat elnyerő cég marketing és PR vezetője.